SAFIRA

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani

'URBAN VIBE ONLINE CONTEST EDISI KE-3 "..... and they live happily ever after"

Tuesday, February 1, 2011

MAJLIS PERKAHWINAN IMPIANKU..

Seperti orang lain, aku punya impian tersendiri untuk majlis perkahwinanku.Malah aku siap planning lama sebelum ni.Orang kata tak elok berangan takut tak kesampaian tapi bagi aku OUR MIND CREATES REALITY.Allah pun tidak melarang cuma jangan terlalu obsess je kan. Kalau nak diikutkan Aku ni nampak biasa je orangnya..Orang yang tidak kenal aku sure kata aku "No taste" sebab aku biasa-biasa je. Cuma bab perkahwinan idaman ni, aku agak cerewet sebab aku impikan semua ni dan aku mahu lihat ia menjadi realiti.

Tentu semua tertanya-tanya nak tahu impian perkahwinanan aku . aku mahukan MAJLIS BERKONSEPKAN KAYANGAN.Contohnya seperti ini:


PELAMIN KONSEP KAYANGAN DIRAJA
TEMA BIRU FIRUS..YELA KAYANGAN KAN SINONIM DENGAN BIRU

 WHITE LONG DRESS ALA2 PRINCESS
KONSEP KAYANGAN lebih kepada fantasi or fairytale. Ia gabungan satin, lace, putih, biru firus, corak awan larat, suci bersih, tenang, bunga-bunga seperti lily, kekwa, eustoma, ros biru..mmm syahdu je bila bayangkan.








1 comment:

  1. jom singgah tgk cni..
    kadkahwin/paperbag n wedding stuff dgn harga berpatutan.

    http://kadkahwin-pino.blogspot.com

    ReplyDelete